lördag 31 mars 2012

Hipp hipp hurra!

Idag fyller världens bästa Signe 7 år. Tycker inte det känns så länge sedan som jag hämtade hem mitt lilla svarta troll, ändå känns det som om det var ett tag sedan hon var valp. Tänk så mycket jag lärt mig  tack vare henne, inte minst om mig själv. Underbara människor har jag också träffat idag ska vi till Hundudden tillsammans med några av våra hundvänner och fira Cecilias 50-årsdag i efterskott och Signe och de andra hudarna får nog ett märgben skulle jag tro. Vi passar även på att önska alla Signes kullsyskon en fin födelsedag.

2 kommentarer:

  1. Puss på dig bästa Signe på 7 årsdagen. kennelmorsan

    SvaraRadera
  2. Grattispussar till världens bästa Signe!!! Mamma Troja, syster Puma och systersonen Zäta hoppas du haft en kanondag.

    Kramar också från Lotta

    SvaraRadera