lördag 2 juni 2012

Juni....

Igår var det 1:a juni, regn och 6 futtiga grader. Idag är det 2:a juni, regn och 5,7 grader, många ska springa Stockholm Maraton och det kan bli det kallaste maraton sedan de började 1979 hörde jag på TV4 nyheterna. Jag vill redan i förväg lyckönska alla tappra motionärer som tar sig an loppet i ruskvädret. Hundväder kallas det men det var bara jag och Signe som var ute på morgonpromenad i morse. Trots att vi var ute i dryga 45 minuter mötte vi inte en själ, jo vi såg en liten våt hare skutta iväg men det var allt. 

Vill även lyckönska och gratta min syster Anna som i dag börjar äta riktig mat igen efter en kur med Extra Vagansa och hon har lyckats med konststycket att totalt tappat 38 kilo på ca 6 månader vilket jag tycker är en otrolig bedrift. -Du fixade det, och kommer att fixa det fortsättningsvis också. GRATTIS Anna! Lite avis är jag allt.

Tyvärr blev det ingen tennis idag då utomhustävlingarna av förståeliga skäl flyttas in. Men jag har avnjutit en god frukost och ska nu läsa tidningen och kanske ta en påtår innan jag ger mig i kast med resten av dagen. Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar