onsdag 6 november 2013

Jisses vad tiden går.....

Oj så länge sedan det är sedan jag var in och skrev något på min blogg. Men Signe och jag har haft en skön sommar och höst med hundträning och sköna promenader. Jag har dessutom blivit hästägare på rikitgt. Jag, Anna och mamma och pappa äger nu en tiondel i Galoppören Dream Cape hos Stall Mc Laren vilket känns jättkul. Ska bli så kul att få följa D C framöver. Vem kunde tro att vi skulle gå och bli hästägare på gamla dar???  Helt galet men fantastiskt på samma gång.

I kväll ska jag Cecilia och Eva till Vaxholm och lyssna på ett föredrag av Eva Bodfält det ska bli kul och jag hoppas att få lite höst inspiration. Hoppas nu att det inte tar så lång tid innan jag kommer med ett nytt upplägg. Ta hand om er gott folk, och använd reflexer när ni är ute i mörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar