söndag 21 augusti 2011

En ganska bra helg....

I lördagsmorse startade jag med hundpromenad följt av tennis, sedan bar det av till Finsta för privatträning hos Mari. Det var jättebra och Signe var ganska trött efter all träning och huvudbry. Då större delen av eftermiddagen regnade bort så blev det inga långa promenader men en skön kväll med god mat och tv-tittande blev det. Söndag: sovmorgon, promenad och en lång frukost, så en sväng till klubben. Hade inte varit där på evigheter så det var jättekul att träffa så många igen. Hade stämt träff med Lena och Mozart, så vi tränade lite lydnad en stund och sedan åkte jag och Signe hem till mamma och pappa och tog ett dopp, det blev en simtur på ca 250m och en härlig middag på det. Lammfärsbullar och kikärtor i tomatsås, melon till efterrät och så kaffe på det, kan det bli bättre?
Tyvärr skuggas denna dag av att jag fått veta att Diesel ,en halvbror till Signe inte längre finns med oss, mina tankar går till Karin med familj. Klockan är nio och det är redan mörkt ute men i morgon är det en ny dag igen.

2 kommentarer:

  1. Usch ja, man blir så ledsen....
    Men jag blir GLAD av att läsa att Signe är så duktig. Puss till min goa favvo-Signe och en KRAM till dej Lotta

    SvaraRadera
  2. Ljus och kärlek till Karin med familj... känner dem inte men känner med dem ändå... /Kram A

    SvaraRadera