lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Ja, då är det inte många timmar kvar på 2011. Som vanligt tycker jag att året gått vansinigt fort. Jag blir mer och mer övertygad om hur viktigt det är att njuta av livet. Inte skjuta upp saker som man vill göra. Att stanna upp en vacker  morgon som denna och bara njuta av koltrastarna som sitter uppburrade i buskarna uranför och skatorna som hoppar omkring,  njuta av Signes och min morgonpromenad då ingen annan var ute. Njuta av min frukost, och glädjas åt min familj och alla mina vänner. Tyvärr hinner jag inte träffa alla mina vänner i den utsräckning jag skulle vilja då vi alla lever hektiska liv. Min förhoppning för 2012 är att jag ska ta mig tiden att stanna upp, leva i nuet, träffa vänner och njuta av livet i större utsträckning. Hoppas att ni alla får ett riktigt härligt och gott 2012.

2 kommentarer: