söndag 11 december 2011

Hundmässa 2011

Idag har jag varit på hundmässan i Älvjö tillsammans med Camilla och Linus nästan hela dagen. Jag har velat fram och tillbaka länge men så bestämde jag mig för att åka med, och vi har haft så trevligt. Vi träffade på lite goa människor jag känner men har även pratat med folk jag inte känner.  Jag hade stålsatt mig att inte handla något men, två fina dummies och en vädringspinne blev det i alla fall. Så så var det med det stålet.... Men det slår mig verkligen vilken kommers det är, och det finns hur mycket tillbehör, leksaker, hundkläder, hundbäddar, jackor, västar, stövlar, hundgodis, människogodis, kaffe, hamburgare i en salig röra. Trots mässpriser på hundtillbehör och kläder till hussar och mattar tycker jag nog att det var ganska dyrt. Signe har varit hos mammma och pappa under tiden jag förlustat mig så hon har varit på långpromenad vilket känns lyxigt då jag nu är trött både i fötter och knopp efter en innehållsrik och trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar