tisdag 1 september 2009

Sovmorgon en tisdag..............

Jag har försovit mig! I morse måste jag stängt av klockan och somnat om, -jag har inget som helst minne av att jag stängt av, och vaknade inte förrän kl 08.40. vilket är otroligt sent för att vara jag. Halv åtta brukar vara sovmorgon för mig. Jag tror inte att jag sovit så länge någon gång ens på semestern i år. Jag kände mig helt mosig när jag vaknade och det tog ett tag innan jag hade koll på vad det var för dag. När Gunilla S en kollega ringde strax innan nio så tänkte jag att det var konstigt att hon ringer på en helg. Men jag förstod innan jag svarade att det var jag som var ute och cyklade. Tur att jag inte skulle iväg någonstans utan var på "jobbet"(hemma i köket) och kunde vara uppkopplad direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar