söndag 30 augusti 2009

Helgen, tiden går så fort...

I lördags tog Signe och jag vår morgonpromenad ochsedan åkte vi för att köpa frallor. Sedan kunde jag njuta av en härlig frukost på balkongen med morgontidning och allt. Jag gorde en massa ärenden i Täbycentrum och i Arninge. Och så hämtade vi Claudia och Mingus för en promenad i Nibble. Det var länge sedan vi var i Nibble och där är så vackert och inte särskilt mycket folk. En sväng till Vaxholm för att äta glass blev det också, sedan ett härligt dopp i Hägernäsviken, hem och laga lite mat och bänka sig för tv:n. Sköööönt!

I morse hämtade jag Anna och vi hamdlade lite mat och tog en promenad till Viggbyholm, väl hemma tog vi ett dopp 17 grader idag och 18 igår. Jag njuter verkligen av att bada, få saker kan få mig att känna vällust. Att bli omsluten av det svala vattnet och simma ut en bit för att sedan när man kommer upp, sitta en stund på bryggan som fortfarande är varm av solen och bara se ut över vattnet och känna sig uppiggad, frisk och fräsch. Vi grlillade tillsammans med mamma och pappa. Anna och jag tog ytterligare ett härligt dopp efter middagen. Vilken härligt skön helg! Men tyvärr är den redan slut så även augusti månad. På tisdag är det 1 september.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar