måndag 9 maj 2011

Min hemsida Signeshundfika får gå i graven...

Lite vemodigt känns det allt, men min hemsida www.http/signeshundfika.snabber.se kommer att avslutas.( Kommer att synas ca 2 veckor till) Tycker att det är lite begränsat ämne att skriva om, och vem vet jag kanske gör en ny vid ett annat tillfälle vi får se. Min mailadress lotta@flatonline.se kommer på sikt också att försvinna. Däremot kommer jag att ha kvar denna blogg, där jag skriver om lite av varje. Hoppas att ni i stället vill följa min blogg och kanske även skriva en komentar då och då.


Foto: Stina Lökken

2 kommentarer:

  1. Ja jag är ju redan här och följer denna blogg. Den fina bilden på Signeliduttilainen får du verkligen se till att få in på strategiskt vald plats. Den är sååååååååååååå fin. Kram A

    SvaraRadera
  2. Så får jag väl tjata lite igen då... är det inte dags med lite nya inlägg här kanske? ;)
    Kram Anna

    SvaraRadera