söndag 22 maj 2011

Tack för en supertrevlig spårhelg!

Åh vilken mysig helg vi har haft! Mari mötte oss, Lena, Cecilia, Eva, Eva, Birgitta och mig vid Jägarhyddan. Först en genomgång och sedan ut i skogen. Mari bjöd på många nya och bra övningar som gav snabba fina resultat. På kvällen grillade vi och åt en supergod middag tillsammans. Helt fullproppade av frisk luft, sol, nya intryck,bra träning, god mat och vin stupade vi i säng vid tiotiden.

Upp tidigt på söndagmorgon för att få ut så mycket av dagen som möjligt. Övningar som varit svåra för hundarna under gårdagen hade mognat under natten och alla klarade sig hur fint som helst, alla, och jag menar alla gjorde fina framsteg. En bra dag med bra feedback på vad varje ekipage ska träna mer på. En helg med mycket motion och många härliga skratt. En superhelg helt enkelt. Både Signe och jag är helt slut så jag ska bara släpa mig ut en snabbis så att hon får rasta, sedan är det dax att sova för att orka med en ny arbetsvecka.

3 kommentarer:

  1. Det låter härligt, men jag saknar lite bilder... :) Kram A

    SvaraRadera
  2. Jaa, jag saknar fortfarnade lite bilder... Kram A

    SvaraRadera
  3. Fortfarande ska det naturligtvis vara. :) Tjolahopp! & Kram A

    SvaraRadera