fredag 3 juni 2011

Kvinna uppäten i skogen!

Igår var jag, Cecilia, Casper och Signe ute nästan hela dagen. Vi promenerade först en bit och hundarna fick bada, de njöt verkligen och det är inte utan att jag kände mig lite avundsjuk. Jag vill också bada men kanske det blir av i helgen igen. Sedan var det dax att lägga spår och medans spåren låg till sig satt vi på ett jättemysigt ställe och fikade. Båda hundarna klarade sina spår galant. Vi fortsatte vår promenad men kom på att vi kunde köra lite uppletande också. Hundarna fick bada igen och så var det dax. Allt gick jättebra förutom att jag höll på att bli uppäten av alla jädra mygg. På höger arm har jag 22 myggbett och på vänster 18 hur många det är i hårbotten kan jag inte ens räkna till. Lite orättvist är det för myggorna åt bara på mig, jag kunde ju blivit helt blodfattig och tuppat av. Vilka rubriker hade inte det kunnat bli.....

9 kommentarer:

  1. Ojoj oj... inte roligt med myggbetten. Du får väl investera lite Mygga så att de håller sig på avstånd nästa gång. Tjolahopp! & Kram A

    SvaraRadera
  2. Och var är alla bilder??? /A

    SvaraRadera
  3. Jag har Mygga men det stod tyvärr kvar in badrumsskåpet, men nu har jag lagt ner det i ryggan akn du tro. Kram L

    SvaraRadera
  4. Fortfarande... vart är alla bilder??? /A

    SvaraRadera
  5. Men hallåååååå! Nya inlägg tack! Kram A

    SvaraRadera
  6. Yabadabadooooo! Kram A

    SvaraRadera
  7. Jo... det var ju det där med lite nya inlägg... Kram A

    SvaraRadera
  8. En sjöööman älskar havets våg, hör vååågornas brus. /A

    SvaraRadera