torsdag 30 juni 2011

Två dagar till semestern börjar!

Och 4 dagar kvar till Signe och jag ska gå spårkurs, det ska bli så kul men jag måste köpa ett regnställ innan dess, för att vara på den säkra sidan. Igår badade jag två gånger och simmade ut till udden lika många, vilket var superskönt. Sista doppet var vid 8:a tiden på kvällen när vattnet lugnat ner sig lite. Så det blir nog ett dopp eller två även idag efter jobbet. I dag ska jag luncha med Claudia vilket jag ser fram emot. I morgon fyller Anna 45-år men ska fira först på lördag och då är jag bjuden på middag, det ser jag också fram emot jättemycket. Får kanske fira semesterstarten i morgon med litte bubbel. Ja ni hör ju bra trevliga saker att se fram emot.......
Visst är det en underbar bild på hägern som Claudia E tagit i Hägernäsviken för några dagar sedan

3 kommentarer:

  1. Nae det är ju ingen dag kvar... bara några timmar... åååå sen är det semester. Hiiiihaaaa!
    Kram på dig! /A

    SvaraRadera
  2. Mycket fint foto på hägern. /A

    SvaraRadera
  3. Och vad är ett regnsäll??? /A

    SvaraRadera