söndag 12 juni 2011

Sommar, och tre veckor kvar till semester.

Vilken underbar helg! Då det varit mycket resor i jobbet ett tag har det varit skönt att inte ha något inplanerat och bara göra sådant som jag haft lust med för stunden. Läst morgontidning, ätit frukost länge, promenerat, badat, slumrat en stund, gjort lite ärenden, plockat lite hemma, badat, solat badat igen, fler hundpromenader. Ätit god mat och druckit vin i sällskap av min syster och en god vän. Dessutom njuter jag oerhört av att Hägernäsvikens vattentemperatur tillåter att man kan simma igen, och jag har faktiskt lite träningsvärk i armarna. Är just hemkommen från ett kvällsdopp tillsammans med Claudia, en svan, en dopping och tärnor som dök men för övrigt helt stilla. Det är tre veckor kvar till min semester så nu börjar nedräkningen.

Tack för en underbar helg!
(Bilden har inte jag tagit utan fanns med i datorn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar