söndag 28 juni 2009

Semester...........

Ja, det verkar bli en bra början. Jag badade tre gånger igår och var ute och promenerade med hunden, åkte även en sväng till Bergianska och köpte lite blommor till min balkong så nu är det inte bara grå betong utan en och annan färgklick. Vilken skilnad det gör med bara några små petunier. Petunier är en av de få växter som lyckas överleva hos mig då det blir otroligt hett vid vackert väder så det mesta brukar bränna sönder tyvärr, även fast jag vattnar två gånger om dagen. Har faktiskt ätit frukost och läst tidningen ute på balkongen idag. Nu väntar jag på att min tvätt ska bli klar i tvättstugan sedan ska jag åka och bada. Hadet gott!

1 kommentar:

  1. Hej Lotta!
    Det låter som du har det riktigt bra, vilket gör mig glad. Kram till dig och Signe!
    Lovisa på HundBiten

    SvaraRadera