fredag 6 februari 2009

Äntligen fredag

Inte för att jag har så mycket att göra på jobbet eller just därför, så känns det härligt att de är fredag. I morgon ska Claudia ställa ut Mingus för första gången. Varmt lycka till önskar vi dem. Själv ska jag ta lite sovmorgon, gå ut med hunden och kanske åka till Gateau och köpa färska frallor till frukost. Att på lördagsmornar efter promenad åka och köpa färskt bröd känns så lyxigt. Jag brukar ta fram juice och duka med en fin kopp för att ytterligare understryka att det är helg och att jag faktiskt är ledig, helgprenumeration på SVD gör också sitt för mysfaktorn. I kväll har Anna (min ena syster) varit här och vi har ätit en god middag tillsammans, vi tog även en drink och ett glas rött till maten. Det var länge sedan jag drack vare sig drink eller vin så det var allt lite extra gott. Jag fick en jättevacker bukett tulpaner, som jag ska ta en bild av så ni får se hur fina de är. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar